torsdag 20 augusti 2009

What is there to hide? I'm with you..

00:45
fredag


Idag var jag med Nellie i skolan, lite iallafall.
Kom dit elva och var med tills 1, hade musik och sprang runt lite.
läste massa i Den Långa Vägen Ut Ur Helvetet också, medans Nellie var på resterande lektioner.

drog hemåt och passade Elsie, och sen så vart det mys, och så åt vi
sen skulle jag .. nääästan hem.
det suger så jävla otroligt cphårt att behöva åka hem från henne.
här hemma är allting helt värdelöst, inte ens värt att andas.
Det är annorlunda när hon är här, då finns det anledning till att existera.
Samma, ifall jag är hos henne.
När vi är ifrån varandra känns det som veckor, fastän det är en dag sen vi träffades.
Det är hemskt.
Och varje gång man separeras från varandra så saknar man varandra bara ännu mer.
Som nu.
Jag dör. Det känns som om det var dagar sen jag träffade henne, fastän jag åkte hem för bara .. 3 timmar sen. Det känns som om mina lungor ska kollapsa. Som om mitt hjärta ska brista itu och bara krossas som ett glas, som faller i golvet, just för jag saknar henne så jävla mycket.
Det svider i kroppen och jag orkar ingenting - äta, dricka, sova.
Allting känns så meningslöst när hon inte är här.
Hon är som.. som en drog.
Även om jag fått för mycket av henne så kan jag inte få nog.
Jag behöver henne, mer och mer, för varje gång jag inte är med henne.
Hon är mitt liv. Utan henne är jag färglös, matt och grå.
Ett vandrande nervvrak med alla möjliga anfall, dagligen.
Mentala nedbrytningar, okontrollerande deppanfall som bara kommer och går, skrattanfall emellan, deppanfall.
Det är min vardag, utan Nellie.
Och allt jag gör under tiden är att gräva ner migsjälv i något jag gjort som fått mig att känna mig dålig, taskig osv. som nu. Men det är inte så illa just nu, faktiskt.
Och att jag tänker, konstant, på nästa gång jag får träffa henne. På hur otroligt jävla mycket jag saknar henne, hur otroligt mycket jag älskar henne, hur mycket hon betyder för mig, hur mycket jag behöver henne, framtiden, allt.
Allting kretsar runt henne, jag kan inte koncentrera mig på något annat, än just henne.
Allt med henne är helt perfekt. Hon är underbar, och jag skulle aldrig kunna "byta ut henne", för det finns ingen som är så underbar som henne.
Ingen som är så otroligt, jävla fin, gullig, söt, underbar på alla sätt som henne. Det finns INGEN.
Hon är den jag vill leva med tills jag ruttnar i min grav med maskar krypandes innanför skallbenet, hållandes i hand med den underbaraste människan i världen.
Tanken på att hon bara är min, får mig att känna mig som den lyckligaste människan i världen och ingen ska få ta den lyckan ifrån mig.
Försvinner hon så försvinner jag.
Skulle något hända mellan oss, jag svär på mitt egna liv att jag skulle döda för att få allting att stå till rätta igen.
Jag klarar mig inte utan henne, alls.
Jag.. aa..
PJOWFQWFÅPJDSFKJLV,.VMERÖJGEGOAÖDKJFASJF
åh. jag älskar dig, nellie.
och jag saknar dig så jävla mycket.
jag behöver dig. du är mitt syre. utan dig klarar jag inte ens att gå.
benen viker sig och insidan fryser till is.
du är lågan som värmer upp allt och får mig att le.
utan dig finns inte en enda glad stund.
ler jag, så är det fejk.
det tror jag att alla har lärt sig, nu.
jag har aldrig riktigt kunna le ordentligt.
jag har aldrig haft en riktig aledning till att ens vara en gnutta glad.
men nu när jag har dig är allt annorlunda.
det har du märkt själv.
i början var jag ganska nedstämd hela tiden, pratade lågt och var asocial som fan, osv.
nu är jag.. aa.. inte raka motsaten; är fortfarande nedstämd ganska ofta men det är oftast något som inte riktigt är något allvarligt.
allt, tack vare dig.
jag är dig evigt tacksam för att ha fört mig tillbaka till det s.k. livet, från det helvete jag levde i innan.
Jag älskar dig, Nellie Luth och det har jag gjort från den allra första dagen jag träffade dig.
Våra minnen är oslagbara.
Bra, som dåliga - i efterhand kan man se tillbaka på det dåliga, inse hur fånigt det egetligen var och skratta åt det, gå vidare.
jag skulle aldrig någonsin kunna lämna dig. jag skulle hellre dö
och det vill jag inte. för jag vill inte lämna dig ensam.
jag älskar dig.
ååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
jag dör.
jag behöver dig, seriöst.
jag gråter fan nästan.
ett sista ord, som jag förmodligen över-missbrukat idag:

Förlåt.


för att Go:Audio - I'm With You (Don't Tell Me) är så jävla underbar.


Light reflects,
The darkened moon tonight,
Your make-up smeared across your face tells me,
You're not fine,
Just a line that you recite,
I can see that,
Tears falling down give no answer,
Seems you don't even know who you are,
Someone take her home away from here.

You just sit there quiet with your fake smile,
Don't tell me, don't tell me,
Everything's alright and you're happy,
Is it something you can't say,
I'll stay all night,
So tell me, so tell me,
What is there to hide?
I'm with you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar