söndag 2 augusti 2009

Get out of this place while we still have time..

hej.
klockan är typ 11.
sitter i soffan, lyssnar på jimmy eat world.
..
ja..

hmm.. fint inlägg..
nämen.
idag har jag varit med nellie. hela dagen.
vi har tittat på film, och så har vi varit ute.
gick först runt kvarn, kom tillbaka, gjorde något.. minns inte, kollade på sleepy hollow tror jag, gick till statoil i guldsmedshyttan och köpte glass, gick hem. satt i trappan, gick till tåget.

nu är jag ensam. jag är ledsen.
det suger. jag hatar att behöva vara ensam..
och mest av allt är att jag varit så jävla orolig idag.
känns som att allting ska falla ner, rakt på mig.
allt. och allt skulle vara mitt fel.
kanske inte, men det känns som det.
för alltid, alltid, allt som händer är alltid mitt fel.

även om det inte på något sätt är det.


lisa har sprungit runt i huset i 2 dagar nu och skrikit att vi ska flytta till guldsmedshyttan istället..
mamma har tillochmed tittat på hus där.
radhus.
hon som inte ens ville bo någonstans där det fanns trädgård.
flyttar vi dit tänker jag fan bo på gatan.
seriöst.
vi har pratat om att flytta till linde i fan ett år nu.
längre, tillochmed, för att mamma är så förbannat jävla trött på mormor.
och när vi väl får huset sålt, som f.ö. eskil ska flytta in i, så kollar vi på hus och sånt i linde.
men helt plötsligt så kollar hon på nå jävla stonernegerhöghus i guldsmedshyttan och jävla radhus och sånt.
när fan ska hon bestämma sig?
Och hon vet att jag vill flytta till linde.
Och så ändrar hon sig, bara för att Lisa envisas med att gå kvar här i den där jävla fittlurksjävlahomogaycpskadadeinvalid skolan.
för att hon RÅKAR ha sina turkvänner där.
kul.

jag känner för att strypa mig lite.
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar