lördag 1 augusti 2009

I'm aware I'm a danger to myself, are you aware I'm a danger to others?

klockan är 01:53, jag har just tittat på Kenny Begins.
Den är FETT jävla epic!
Lätt den bästa kenny starfighter filmen hittills.
Men ändå slår den inte serien. Den är oövervinnelig.

Jag har smsat med älskling hela dagen, typ.
det har varit som en lättnad, då jag inte mått så jättebra idag.
köpt chips och skit för drygt 100spänn också.
allt är väl slut nu, antar jag.

kollat tågtider och sånt till Nellie idag.
För hon ska komma hit. Hon måste.
För annars dör jag nog.
Jag behöver henne. En dag utan henne, och jag känner mig som en intorkad svamp.
Det funkar inte utan henne.
Du är min luft, mina lungor. Mina ord, mina ögon.
Utan dig är allting dimmigt, jag kan inte se ett skvatt.
Men med dig, så ser jag alltid skinande klart, och allting ser underbart ut.
Om du ändå bara kunde se genom mina ögon..
Så skulle du förstå, hur mycket du betyder för mig.
Du skulle förstå, varför jag tycker du är så oerhört vacker.
Du skulle förstå varför jag valde just dig.
Du skulle förstå allt, som jag förstår.
Jag älskar dig, Nellie.
Det lovar jag, att jag kommer göra tills den dag jag dör.
Inte ens då kommer min kärlek till dig försvinna, den kommer fortsätta och växa, större och större, för varje dag som går. För varje litet andetag, varje sekund.
Den kommer växa sig så stor att mitt hjärta tillslut kommer explodera av kärlek, oavsett om jag så ligger utspridd i havet, lika fin som aska.

Take a look at me
So you can see
How beautiful you are..


Nu blev för övrigt DET (Stephen King's IT) klar.
Den ska jag och Nellie kolla på idag.
Och Sleepy Hollow också.
Funderar på om vi kanske ska kolla på Kenny Begins också, för den är ju så jävla bra.
Satt och skrattade, och smålog genom hela filmen.
Men jag måste medge att scenen med Björn Gustafsson, när Kenny först kommer hem är jäääävligt dålig.
Där sjöng faktiskt Björn ännu mer i mina ögon. Han är så jävla barnslig.
Hihi, massa kommer hata mig nu bara för jag ser ner på honom men han är fan ett överdrivet jävla lameass.
Det är vad jag tycker. Alla har sina åsikter, ni bad inte om min men jag yttrar mig fritt och det är jag tamefan stolt över.
IhhhHIHIHI.

Nu ska jag läsa lite Harry Potter, och så ska jag.. Sova.
Har dessutom rivit ner hästaffischen jag fick av Hanna nu också.
Tog ett bra tag innan jag gjorde det. Ett år.
För att vara mer exakt.
Och när jag tog bort första häftstiftet så blev jag yr, kändes som om jag fick världens yrsel och allting ba "SWOOOSCH" och flög åt sidan, så jag nästan tappade balansen.
Kom och tänka på att Nellie kände så en dag efter att vi hade vaknat, som att allting bara vred sig.
Tog bort dom andra häftstiften och det blev lugnare, men då kom minnen tillbaka.
Minnen från den dagen jag fick den. Hanna ståendes på en stol med sånadär stora solglasögon fast utan något glas, (är väl plast egentligen) så det var två stora hål med en plastkant runtom.
Jag satt i hennes säng och tittade på henne, tog massa kort och sånt.
Jag ryser nästan bara av tanken.

Men vi alla har varit blinda, någon gång i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar